Wednesday, September 24, 2008

bapak koko dah beli arowana high back golden

nampaknya kelab aku bertambah ahlinya. bapak koko pulaktu. rm650 terbang kerana kelisa. walaupun aku punya hanya kelisa kuning je., tapi aku tetap gembira kerana dah semakin besar dan sihat serta gemuk. manataknnya makan ulat roti.kalau aku berjaya bela yellow tail, aku cadang nak ambik golden. tunggu dan lihatlah nanti. manalah tempat untuk aku dapat arowana yang baik ,cantik dan murah seperti cross back golden dan chili red, ooo dimana nak cari kekawan

3 comments:

Azman Bin Sulaiman said...

Seperti yang pernah disebut...Ikan pada ku hanyalah santapan dikuali saja...jangan mare bro..

Hafizan said...

salam.. saya pun ada bela yellow tail.. beli yang murah2 dulu.. nak belajar bela.. nanti nak upgrade la ikan tu...

SURIA KENCANA said...

aku pernah bela ikan yang kecik yang besar yang sedang tapi belum sebulan mesti wafat......